Om TvättService

KONTAKT OS & FAQ

Kontaktinformation
E-mail:
info@tvattservice.dk

Telefon: +46 42 - 12 13 00
(omstilling åben hverdage 08:30-15:00)

Send en e-mail

Som et svanecertificeret vaskeri giver TvättService kunder inden for hoteller, restauranter og industri en samlet løsning til vaskeri og tekstilservice.

Vær den første til at vide det!

Tilmeld dig vores (få) nyhedsbreve.

Sign up to our newsletter

  • Hvilke vaskeservice tilbyder TvättService i Helsingborg AB?

    Vores primære kundesegment omfatter vaskeservice til hoteller og restauranter hele vejen fra det vestlige Skåne og det østlige Sjælland til Blekinge i øst. Udover dette tilbyder vi ydelser inden for vask af arbejdstøj til flere store industrier.


    Vi står for fleksible leveringer fra et svanemærket vaskeri, med nem bestilling af varer direkte via vores hjemmeside. Derudover tilbyder vi mulighed for fossilfri leveringer.

  • Hvilke tekstiler tilbyder de som udlejningsvarer?

    SENG- BAD - BORD och INDUSTRI



    HOTELL

    SENG


    Vi tilbyder et bredt udvalg af sengetekstiler 

    såsom dynebetræk, pudebetræk og lagner i flere størrelser.


    BAD

    Til badeværelset er der badehåndklæder,  håndklæder, badekåber og meget mere.


    RESTAURANT

    BORD

    Til restauranter sørger vi for duge, servietter og kokketøj (inkl. forklæder, håndklæder mv.).


    INDUSTRI

    ARBEJDSTØJ

    Vores anbefaling er: Lej ikke arbejdstøj - KØB i stedet


    Hver uge, din virksomhed har en udlejningsløsning til arbejdstøj, betyder en omkostning. Med vores forslag beholder du det tøj, du allerede ejer, i stedet for at få en sidste faktura!


    Læs mere her: Lej ikke arbejdstøj - KØB i stedet!

  • Leverer de virkelig vasketøj 6 dage om ugen?

    Vi tilbyder levering seks dage om ugen, inklusive helligdage. 

    Mange af vores kunder har elektroniske tags, adgangskort eller dørkoder, der muliggør kontaktløse leveringer. Det betyder, at du ikke behøver at være på stedet for at modtage leveringer selv i dine travleste perioder. Vi dokumenterer omhyggeligt hver forsendelse og inkluderer dokumentationen med fakturaen for nem kontrol.

  • Vasker de tøj for private kunder?

    Vores primære forretning har fokus på erhvervskunder, men vi hjælper selvfølgelig også private kunder. Kontakt gerne vores vaskeri i det centrale Helsingborg for private opgaver og en individuel vurdering af din opgave, telefon +46 42 14 11 70 eller mail os på info@tvattservice.dk og oplys venligst hvilken vare der skal vaskes, så vender vi tilbage til dig med et pristilbud..

  • Er de svanemærket? Har du andre certifikater?

    Svanens krav er vores drivkraft for ressourceeffektivitet, reduceret klimapåvirkning, fremme af en cirkulær økonomi og bevarelse af biologisk mangfoldighed. Dette er baseret på vores allerede etablerede arbejdsmetode for ISO-certificering.


    Hos TvättService stræber vi dagligt efter at træffe mere miljøvenlige valg, bruge skånsommere kemikalier og overgå de mest krævende standarder og anbefalinger i vaskeribranchen – og det gør vi med glæde! Vores ISO-certificering er ved at blive opdateret/fornyet.


    Læs mere her: Vores Svane-certificering

  • Bruger de allergifrit vaskemiddel?

    I en tid, hvor flere og flere kæmper med allergier og intolerancer, har vi valgt at bruge svanemærkede vaskemidler, der er helt fri for allergener og parfume. Denne beslutning er taget for at gøre livet lettere for alle.


    Vores ambition er, at vores kunder skal kunne markedsføre sig over for deres gæster som et oplagt og miljøvenligt alternativ. Det er af allerstørste betydning for os, for dig og ikke mindst for dine gæster.

  • Hvordan bliver vi en ny erhvervskunde?

    Tak fordi de er interesseret i TvättService i Hbg AB. For at sende jeres forespørgsel, skriv til os på info@tvattservice.se eller ring til os på +46 (0)42-12 13 00. Vi ser frem til at høre fra dem og vender tilbage med et tilbud.

  • Hvad er jeres politik for at tage ubrugte tekstiler tilbage?

    Når vi leverer tekstiler til vores kunder, forstår vi, at behov kan variere fra gang til gang. Nogle gange kan der være ændrede forhold eller overskud på lager, der gør, at visse tekstiler ikke længere er nødvendige. Ved at tilbyde muligheden for at returnere ubrugte tekstiler inden for en uge efter levering, gør vi det nemmere for vores kunder at styre deres lager og undgår unødvendige omkostninger.


    Vores politik med at tage ubrugte tekstiler tilbage en uge efter levering er en foranstaltning, vi har implementeret for at strømline vores service og minimere unødvendig lagerbeholdning hos vores kunder. Vi bestræber os på at tilbyde skræddersyede løsninger, der passer bedst til vores kunders behov.


    Denne politik er designet til at sikre, at vores kunder altid har adgang til de tekstiler, de har brug for, samtidig med at overskydende lagerbeholdning reduceres og bidrager til en mere bæredygtig forvaltning af ressourcer.


    Vi er altid åbne over for at diskutere og tilpasse denne politik, så den bedre passer til vores kunders specifikke behov. Vores mål er at tilbyde en fleksibel og effektiv tekstilservice, der bidrager til deres succes.

  • Hvad er jeres åbningstider?

    Renseri Helsingborg

    man-fre 08-17

    +46 42 14 11 70


    Industrivaskeri Åstorp

    man-fre 07-16

    +46 42 12 13 00


    Læs mere på siden: Om TvättService

  • Hvordan undgår TvättService "grønvask"?

    Gennem det nye ECGT-direktiv vil EU indføre et nyt generelt forbud mod greenwashing, hvilket betyder, at det vil forbyde brugen af ​​vage og ubeviste miljøudsagn som "miljøvenlig", "naturlig", "bionedbrydelig" eller "klimaneutral" uden dokumentation.



    TvättServices hjemmeside blev opdateret efter disse regler i begyndelsen af ​​2025.

  • Jeg har stadig ubesvarede spørgsmål.

    Kontakt os venligst, så hjælper vi :)


    Send en email til os.

Vill du chatta med oss?

Kontakt os   

Contact Us

Share by: