Her er svarene på de mest almindelige spørgsmål. Nogle spørgsmål skal besvares – også selvom de som potentiel eller ny kunde kan være svære at vide, hvordan de skal formuleres.
Vores primære kundesegment omfatter vaskeservice til hoteller og restauranter hele vejen fra det vestlige Skåne og det østlige Sjælland til Blekinge i øst. Udover dette tilbyder vi ydelser inden for vask af arbejdstøj til flere store industrier.
Vi står for fleksible leveringer fra et svanemærket vaskeri, med nem bestilling af varer direkte via vores hjemmeside. Derudover tilbyder vi mulighed for fossilfri leveringer.
SENG- BAD - BORD och INDUSTRI
HOTELL
SENG
Vi tilbyder et bredt udvalg af sengetekstiler såsom dynebetræk, pudebetræk og lagner i flere størrelser.
BAD
Til badeværelset er der badehåndklæder, håndklæder, badekåber og meget mere.
RESTAURANT
BORD
Til restauranter sørger vi for duge, servietter og kokketøj (inkl. forklæder, håndklæder mv.).
INDUSTRI
ARBEJDSTØJ
Vores anbefaling er: Lej ikke arbejdstøj - KØB i stedet
Hver uge, din virksomhed har en udlejningsløsning til arbejdstøj, betyder en omkostning. Med vores forslag beholder du det tøj, du allerede ejer, i stedet for at få en sidste faktura!
Læs mere her: Lej ikke arbejdstøj - KØB i stedet
Vi tilbyder levering seks dage om ugen, inklusive helligdage.
Mange af vores kunder har elektroniske tags, adgangskort eller dørkoder, der muliggør kontaktløse leveringer. Det betyder, at de ikke behøver at være på stedet for at modtage leveringer selv i dine travleste perioder. Vi dokumenterer omhyggeligt hver forsendelse og inkluderer dokumentationen med fakturaen for nem kontrol.
Svanens krav er en drivkraft for ressourceeffektivitet, reduceret klimapåvirkning, fremme af en cirkulær økonomi og bevarelse af biologisk mangfoldighed. Dette er baseret på vores allerede etablerede arbejdsmetode for ISO-certificering.
Hos TvättService stræber vi dagligt efter at træffe mere miljøvenlige valg, bruge skånsommere kemikalier og overgå de mest krævende standarder og anbefalinger i vaskeribranchen – og det gør vi med glæde! Vores ISO-certificering er ved at blive opdateret/fornyet.
Læs mere her: Vores Svane-certificering
Vi hos TvättService bestræber os altid på at levere tekstiler af højeste kvalitet. Vores hoteltekstiler, såsom dynebetræk, pudebetræk og lagen, har et markant højere bomuldsindhold sammenlignet med mange af vores konkurrenters produkter, som ofte består af blandede materialer med halvt plastik. (Håndklæder da? ALTID 100% bomuld!)
Her er nogle af de vigtigste fordele ved vores bomuldsbaserede tekstiler:
Komfort
Bomuld har overlegen åndbarhed, som bidrager til en køligere og mere behagelig oplevelse for gæsten, især under varmere forhold. I modsætning til plastikbaserede materialer, som bliver svedige om sommeren – og kolde om vinteren.
Holdbarhed (tid)
Tekstiler med et højere bomuldsindhold har en tendens til at være mere strukturelt holdbare og holde længere, hvilket betyder, at de kan bruges længere og dermed reducere behovet for at udskifte dem ofte. Det gavner både økonomien, miljøet OG Gæsten.
Mere miljøvenlige muligheder
Vores bomuldstekstiler er produceret med bæredygtighed for øje. Ved at reducere plastindholdet i vores tekstiler minimerer vi mikroplastikudslip under vask og bidrager til et renere miljø.
Bedre vaskeresultater
Bomuld reagerer bedre på vask ved højere temperaturer, hvilket giver os mulighed for at sikre en grundig rengøring og hygiejne, uden at tekstilerne forringes i kvalitet.
Samtidig bidrager vores svanemærkede, energibesparende vaskeproces til at reducere forbruget af begrænsede ressourcer, hvilket gør vores arbejde mere miljøvenligt og bæredygtigt.
Sammenfattende vælger vi bomuld frem for plastik for at kunne tilbyde et overlegent produkt både hvad angår komfort, holdbarhed og miljøbelastning – til gavn for dine gæsters fulde hoteloplevelse.
I en tid, hvor flere og flere kæmper med allergier og intolerancer, har vi valgt at bruge svanemærkede vaskemidler, der er helt fri for allergener og parfume. Denne beslutning er taget for at gøre livet lettere for alle.
Vores ambition er, at vores kunder skal kunne markedsføre sig over for deres gæster som et oplagt og miljøvenligt alternativ. Det er af allerstørste betydning for os, for dig og ikke mindst for dine gæster.
Tak fordi du er interesseret i TvättService i Hbg AB.
For at sende din anmodning, (klik for link) e-mail os på info@tvattservice.dk eller ring på +46 42 12 13 00.
Vi ser frem til kontakten og vender tilbage med en løsning lige til dig.
For at kunne tilbyde vores service hurtigere, skal du forberede svar på følgende grundlæggende spørgsmål:
Hvilke steder er omfattet af vaskekravet?
For at kunne vurdere dit RIGTIGE vaskebehov, har vi brug for et dokument kaldet en beklædningsrapport, som fortæller dig, hvor meget der vaskes hver uge.
Har du en vaskerileverandør i dag, så udarbejde en faktura med ordrefrekvensen, en vaskerirapport (det er fint at slette alle prisdata, vi er kun interesserede i tøjdata) og kontraktperiode.
Samt forberede svar på følgende specifikke spørgsmål:
Hotelkunde
Antal senge, angiver også andre aktiviteter såsom restaurant, spa, pool osv.
Restaurant kunde
Antal pladser.
Antal ansatte og antal sæt (kokkefrakke/kokkebukser/forklæder/t-shirt/håndklæder etc.)
Industriel kunde
(dvs. arbejdstøj)
Antal ansatte og antal sæt (bukser/t-shirt/trøje osv.):
Hvor beskidt bliver tøjet?
Dette hjælper os med at tilpasse vores tjenester til dine specifikke behov.
Leveringsspecifikation
Ønsker du individuel skabslevering af tøjet mv.?
Din feedback vil være værdifuld for os, da vi arbejder på at skræddersy en løsning, der passer netop din virksomheds unikke behov. På forhånd tak for din tid og samarbejde.
Vælg TvättService.
Når vi leverer tekstiler til vores kunder, forstår vi, at behov kan variere fra gang til gang. Nogle gange kan der være ændrede forhold eller overskud på lager, der gør, at visse tekstiler ikke længere er nødvendige. Ved at tilbyde muligheden for at returnere ubrugte tekstiler inden for en uge efter levering, gør vi det nemmere for vores kunder at styre deres lager og undgår unødvendige omkostninger.
Vores politik med at tage ubrugte tekstiler tilbage en uge efter levering er en foranstaltning, vi har implementeret for at strømline vores service og minimere unødvendig lagerbeholdning hos vores kunder. Vi bestræber os på at tilbyde skræddersyede løsninger, der passer bedst til vores kunders behov.
Denne politik er designet til at sikre, at vores kunder altid har adgang til de tekstiler, de har brug for, samtidig med at overskydende lagerbeholdning reduceres og bidrager til en mere bæredygtig forvaltning af ressourcer.
Vi er altid åbne over for at diskutere og tilpasse denne politik, så den bedre passer til vores kunders specifikke behov. Vores mål er at tilbyde en fleksibel og effektiv tekstilservice, der bidrager til deres succes.
Renseri Helsingborg
man-fre 08-17
+46 42 14 11 70
Industrivaskeri Åstorp
man-fre 07-16
+46 42 12 13 00
Læs mere på siden: Om TvättService
Vores primære forretning har fokus på erhvervskunder, men vi hjælper selvfølgelig også private kunder. Kontakt gerne vores vaskeri i det centrale Helsingborg for private opgaver og en individuel vurdering af din opgave, telefon +46 42 14 11 70.
Gennem det nye ECGT-direktiv vil EU indføre et nyt generelt forbud mod greenwashing, hvilket betyder, at det vil forbyde brugen af vage og ubeviste miljøudsagn som "miljøvenlig", "naturlig", "bionedbrydelig" eller "klimaneutral" uden dokumentation.
TvättServices hjemmeside blev opdateret efter disse regler i begyndelsen af 2025.